Teemajumpan syksyn 2018 harjoitusaikataulu julkaistu

Teemajumppa on kaiken kaikkiaan hauskaa ja hikeä pintaan nostattavaa monipuolista jumppaa, joka on suunnattu kaikille hyvän peruskunnon omaaville innokkaille jumppareille aina opiskelijoista vanhempiin ikäluokkiin asti. Tunneilla ylläpidetään ja pyritään kohottamaan lihaskuntoa sekä kestävyyskuntoa. Musiikki on nuorekasta poppia ja dancemusiikkia. Teemoja on kolme ja jokaisessa teemassa treenataan vartaloa eri tavoin.

HIIT + CORE-tunnit:

9.9. HIIT + CORE

23.9. HIIT + CORE

30.9. HIIT + CORE

7.10. HIIT + CORE

14.10. HIIT + CORE

Kuvaus: Tunnilla tehdään noin 20min HIIT (High Intensity Interval Training) treeni koko keholle. Sen jälkeen tehdään tiivis ja tehokas Core-treeni, jossa vahvistetaan keskivartalon lihaksia. Lopussa palauttavat venyttelyt.

RVP + Push up-tunnit:

21.10. RVP + Push up

28.10.RVP + Push up

4.11. RVP + Push up

11.11. RVP + Push up

Kuvaus: Tunnilla treenataan ensin RVP eli ala- ja keskivartalon lihakset, ohjelma sisältää myös sykkeennosto-osion. Sitten siirrytään Push up-treeniin, jossa käydään ylävartalon lihakset läpi. Lopussa palauttavat venyttelyt.

Kiinteytys-tunnit:

18.11. Kiinteytys

25.11. Kiinteytys

2.12. Kiinteytys

9.12.Kiinteytys

Kuvaus: Tunti aloitetaan rasvapolttoharjoituksella mukaansa tempaavan musiikin tahtiin. Askelluskoreografia on tasoa helppo, sopii kaikille. Tämän jälkeen treenataan ylä- ja keskivartalon päälihasryhmät sekä pakaralihakset. Lopussa palauttavat venyttelyt.

Jumpat sunnuntaisin Moision liikuntahallilla klo 16.45-18.00

Ohjaajana toimii:
Liikunnanohjaaja Pinja Saarinen