Teemajumppa on kaiken kaikkiaan hauskaa ja hikeä pintaan nostattavaa monipuolista jumppaa, joka on suunnattu kaikille hyvän peruskunnon omaaville innokkaille jumppareille aina opiskelijoista vanhempiin ikäluokkiin asti. Tunneilla ylläpidetään ja pyritään kohottamaan lihaskuntoa sekä kestävyyskuntoa. Musiikki on nuorekasta poppia ja dancemusiikkia. Teemoja on kolme ja jokaisessa teemassa treenataan vartaloa eri tavoin.

HIIT + CORE-tunnit:

20.1. HIIT + CORE

27.1. HIIT + CORE

3.2. HIIT + CORE

10.2. HIIT + CORE

17.2. HIIT + CORE

Kuvaus: Tunnilla tehdään noin 20min HIIT (High Intensity Interval Training) treeni koko keholle. Sen jälkeen tehdään tiivis ja tehokas Core-treeni, jossa vahvistetaan keskivartalon lihaksia. Lopussa palauttavat venyttelyt.

PUMP-tunnit:

24.2. PUMP

3.3. PUMP

10.3. PUMP

17.3. PUMP

24.3. PUMP

Kuvaus: Tunnilla treenataan koko kropan päälihasryhmät. Ohjelma sisältää myös kaksi sykkeennosto-osiota. Lopussa palauttavat venyttelyt.

Kiinteytys-tunnit:

31.3. Kiinteytys

7.4. Kiinteytys

14.4. Kiinteytys

21.4. Kiinteytys

28.4. Kiinteytys

Kuvaus: Tunti aloitetaan rasvapolttoharjoituksella mukaansa tempaavan musiikin tahtiin. Askelluskoreografia on tasoa helppo, sopii kaikille. Tämän jälkeen treenataan ylä- ja keskivartalon päälihasryhmät sekä pakaralihakset. Lopussa palauttavat venyttelyt.

Tunneilla jokainen pystyy säätelemään vastukset ja tehot oman kuntonsa mukaan, joten jumpat soveltuvat kaikenkuntoisille!

Huom: Sairastapauksissa pyrimme saamaan ohjaajasijaisen tunnille. Peruutuksista ilmoitetaan sähköpostilla, seuran internet-sivuilla ajankohtaista-kohdassa sekä salin oveen kiinnitetyllä lapulla.

Jumpat sunnuntaisin Moision liikuntahallilla klo 16.45-18.00 (Sali B)

Ohjaajana toimii:
Liikunnanohjaaja Pinja Saarinen